Tomek Lipiński i Dawid Ogrodnik to bohaterowie najnowszej kampanii BYTOM, która kontynuuje promocję marki nawiązując do polskiej kultury i sztuki. Tym razem marka prezentuje dwa pokolenia różnych artystów: muzyka i aktora. Niebywały duet różnych osobowości oraz pokoleń połączyła muzyka, która stała się tematem przewodnim kampanii i zdjęć najnowszej kolekcji BYTOM.

Kolekcja Bytom wiosna - lato 2019 prezentowana przez bohaterów to zderzenie dwóch silnych trendów. To kolaboracja współczesności z przeszłością utrzymana w klasycznym stylu mody męskiej. Z jednej strony to duch vintage bliski marce BYTOM, której historia zaczyna się w 1945 roku, sięgający do stylistyki nie tak dawnych lat 80tych, czyli ogólnego trendu w światowej modzie. Z drugiej strony to estradowa ekstrawagancja muzyków jazzowych i swingu (muzyka jazzowa zapisała się w historii kultury i sztuki XX i XXI wieku stanowiąc część światowego dziedzictwa kulturowego, co marka BYTOM chce podkreślić).

Pierwszy nurt przejawia się w szerokich klapach zarówno otwartych jak i w szpic oraz luźniejszym kroju garnituru. Samo zestawienie kolorów, jak i deseni - w tym przypadku szerokich pasów w koszuli kontra tenis w garniturze - nawiązuje bezpośrednio do stylizacji muzyków lat 80tych. Mocne, granatowe pasy podkreślają niezależność rockową, a czerwone wręcz stanowią proweniencję stylu punk. Kolory użyte w kolekcji również nie są stricte klasyczne. Granaty, niebieskości czy jasne szarości, obracają się wokół swoich cieplejszych tonacji, również wnosząc charakter minionych lat, styl retro. Drugą odsłonę o charakterze wieczorowym cechuje silny kontrast pomiędzy użytą bielą marynarek a głęboką czernią spodni. I tu nawiązanie bezpośrednie do improwizacji jazzowych czy wręcz swingowych. Białe koszule o szerokich kołnierzach w połączeniu z białymi marynarkami o wydatnych klapach w szpic, zostały połączone „z lekkim przymrużeniem oka” z przerysowanymi akcesoriami w postaci potężnej muchy czy czarnej róży w butonierce. Całość kolekcji wykonana z najlepszych gatunkowo włoskich tkanin koszulowych i garniturowych, uszyta w polskich szwalniach.

bytom ss 0711 logo kampania 1500px

bytom ss 0185 logo kampania 1500px

bytom ss 0524 logo kampania 1500px

bytom ss 0322 logo kampania 1500px

pokaż mapę centrum

Centrum Handlowe Sarni Stok
ul. Sarni Stok 2
43-300 Bielsko Biała

Centrum handlowo-rozrywkowe Sarni Stok

Projekt i wykonanie Fastlan

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem